Om natten när världen sover

Och jag väntar på ljuset. De ljus som stilla letar sig in i mörkret. Som ger hopp om ännu en ny dag. En dag att hoppas på. Att tro på. Att vilja möta. En dag. 
(null)

Längtar efter min dröm fåtölj. En att sitta i medan livet pågår. En som skiljer ut sig från mängden.

(null)


Jag ska börja samla på vackra tyger. Man vet aldrig när eller till vad de kan behövas. Våga möta tyger i mina projekt. 

(null)


P!nk är en dröm att en gång få se live. Hon är en idol o inspiratör för mig. Måste skapa mig en pepp lista. Med musik som stärker när livet märker en med människor som ger en fler ärr. 

(null)

Jag vill ha vår, vill ha mina jeans. Min stil. Mitt jag som ska bli hårdare än någonsin. 
(null)

Och så vill jag måla. Barnens möbler. I glada färger som lyser upp livet åt dem! 

Kommentera här: