Från frö till kärna till?

Vid graviditen med Stella kom spyandet vid vecka 8. Sen spydde jag ända tills hon kom, trötthet i v 8-20 var ändå på kvällen, sen depression som gjorde det oroligt. Till detta kom graviddiabetes och havandeskapsförgiftning runt vecka 25... 

Men fördelen var jag mådde inte illa.

Nu kom spyandet i v 4 typ, vecka 5 illamåendet nästan konstant bakfull och åksjuk. Sen har det följts på med urinvägsinfektion, min första någonsin, och så fruktansvärt ont i magen. I både v 8 och 11 har de gjorts ultraljud första gången ett litet frö och andra gången en liten kärna. Idag är det dags för rutin ultraljudet och jag hoppas att det efter detta vänder. Blir bättre. Vill inte hoppas för mycket men vill inte ha de så här! Kan konstatera jag är inte skapad för att vara gravid! 

Livet så stort! 

Kommentera här: