2 år idag

Tänk för två års sedan förändrades allt. Jag blev mamma. Till dig hjärtat. Du som håller på och ger mig en grå kalufs i förtid ena stunden men i andra stunden förlänger mitt liv med hundra år för alla skratt. 



Ditt andra levnads år har varit speciellt. Det inleddes med 100 års fest. Där du var kvällens stjärna ihop med födelsedagsbarnet. 


Fortsatte med att du fick bli storasyster. Världens bästa är du! Finns ingen som stjäl nappar som du men heller ingen som kan få henne att kikna av skratt. Er kärlek och ett band till varandra är magi att se. 



Men så dog morfar. ( Gammelmorfar) för dig men då han är min morfar/pappa så säger  vi morfar. Älskade barn. Han älskade dig oändligt, var så stolt över dig som var den klaraste stjärnan i hans liv. Jag lovar du ska få känna att du känner honom genom bilder, berättelser och film. 

Du är trösten, ljuset och kärleken mitt i sorgen!

Mina dagar med dig är ett äventyr! 



Kommentera här: