Fem bilder

Båda barnen sover. Jag borde passa på o köra tvätt, plocka undan leksaker, träna och laga mat. Istället ligger jag kvar här i mellan dem. Slöslurfar. Bjuder på mina fem senaste favoriter på Pinterest. 

(null)


Kavaj, trasiga jeans o ett linne, en outfit behöver inte bli mer komplicerad än så. 

(null)

Min förlovningsring/vigselring är i vitt guld därför drar jag mig allt med åt silver. Ett enkelt, tunt silverarmband är nog de smycke jag ska hålla utkik efter. Känns som de kan bli det lilla extra till en snygg outfit. 


(null)

I vårt framtida hus. Med två döttrar misstänker jag de kommer krävas mycket förvaring. Detta var snyggt o enkelt! 

(null)

En enkel tatuering. Som ändå kan säga så mycket. På min ska det stå Morfar 

(null)

En sådan här liten soffa kanske vore nåt för små gäster att sitta på? Både sittplats o bord på en o samma gång. 

Ja lite av de jag fastnat för på sistonde! 

Kommentera här: