I väntan på livet

Det är så de känns. Som om jag väntar på livet. På att mitt liv ska börja igen. De sitter liksom på paus. Och samtidigt är jag orolig för tänk om de inte blir som sist att jag mår bättre så fort. Tänk om de ska va så här. Hur länge kommer vi orka? Hur ska vi orka? Så många tankar som bubblar inom mig o som vill mogna till sig innan de bubblar ut. 

I väntan på livet, hänger jag på pinterrest och dessa är mina senaste favoriter:,


(null)

Snittblommor med ranunkler, rosor o eucalyptus är mina nya jag vill ha! Gott och vackert på en o samma gång! 

(null)

Lite färg o glitter vore nåt till kommande kalas som är på g! 

(null)

(null)


Kort hår, än kortare vill jag gå! Vi får se om modet finns där också! 

(null)


Så här tänker jag min outfit i vår. Träningsbyxor, T-shirt o kofta eller kimono att skyla en för fer kropp med! 

(null)

Vår soffa är invaderad av rosa kuddar. Älskar massor av kuddar i soffan! 

(null)

Häst, jag vill snosa häst. Helst NU det är balsam för själen! 

(null)

Jag vill måla bokhyllorna såhär, få dem att få liv. Ge inredning ett nytt språk här hemma. 


Kommentera här: