Drömmar

Jag är en drömmare. En som önskar mig bort. Till platsen där gräset är grönare. Därför mår somliga av mina drömmar bäst i att vara drömmar. Jag är den jag är. Kan inte leva någon annans liv. Men drömma om en annan version av mig går. Även om de just gör sig bäst som en dröm. 

(null)

En kreativ studio för all kreativitet där kreativta själar dricker kaffe och delar drömmar. En sådan plats drömmer jag om att få bygga upp utan för den skull vara en konstnärssjäl själv, 


(null)


Bali, eller Sri Lanka. Leva yoga och surf liv där man fångar dagen. Låter ljuvligt men ändå inte jag. Men vem vet kanske är de dit jag styr kosan en dag för att få ro i själen att de är mer dröm än verklighet för mig. 
(null)

Att jag ska börja designa kläder. Jag som knappt kan sy en raksömn ändå finns de en dröm. Konstigt. Men ja ibland är drömmar just ologiska. 


Kommentera här: