Påsken 2018

Jag var på påsk i 10 års tid på läger. Ett läger som format mig. Men som också gör att jag har inga påsktraditioner. Inte heller är de som om min familj har de. Och min barndomspåskar minns jag sorgerligt nog knappt. Eller jag minns att vi gick påskkärring o påskgubbe men de är allt också. 
Detta får mig att fundera på vad vill jag ge mina barn för känsla? Traditioner? Minnen? 

I år var på långfredagen till barnens farmor. Och jag o barnen var på påskafton till idag hos  barnens mormor. 

(null)

Dessa två, så mycket kärlek! ❤️

(null)

Min lilla primadonna sover i mitt flickrum. 

(null)

Kvällsvälling i morfars knä. De är bland de bästa som finns. 

(null)

Klas Klättermus tillsammans med mormor 😍

(null)

Två påskkärringar som tagit slut och chillar med mormor o morfar! 

(null)

Morfar lämnar över nallen Brum till Novali ❤️

(null)

Påskkärringen hos farmor ätandes vindruvor
(null)


Innan avfärd! Redo för Blåkulla! 

(null)

Åh att fira påsk tar på orken. Skönt när man ta sig en vilostund ihop! 




Kommentera här: