Nätdrömmar

Mina favoriter på nätet just nu är: 
(null)
Denna Hoodie från Peak Preformance hade mer än gärna fått bo i min garderob. Älskar peaks hoodies! Bäst av hoodies jag haft är de som är från peak! 

(null)

Så snygg blus från By Malina. Hos detta företag finns så mycket snyggt! Önskar mycket från dem skulle bo i min garderob. 

(null)
Enkel o snygg bluse från Filippa K. En som snygg till vardag o till fest! 

(null)

Ett par vinröda chinos har jag kikat efter länge. Fastnade för dessa på Mq. Men så svårt o veta både storlek och figur på en själv i vår när man nu är höggravid, tjock, trött och de enda man orkar ha är mjuk byxor. Tänk jag i mjukisar. Sånt jag förr aldrig skulle ta i med tång... 

Nåja tur man kan drömma sig bort! Till en annan gång i livet när dessa kan bo in sig hos en. 



Kommentera här: