Att ge A men inte B

Nu kommer ett sånt tillfälle. Som jag egentligen avskyr särskilt hos andra. När när man hintar och säger A men inte B. I detta fall beror det på flera saker. Att närstående inte har informerats. Att jag själv behöver få landa. Att jag behöver hitta ett förhållningssätt kring hur mycket eller lite de ska få påverka bloggen. Vad är personliga glimtar och vad är privat? Kanske är det lättare imorgon? Eller om en vecka eller kanske först när den värsta stormen har bedarrat. Livet är omvälvande. Jag har aldrig innan varit med om det. Att få en diagnos  och de nya skrämmer. Med tiden blir det i sig en erfarenhet, en del av livet och detta är troligen inte heller den sista i mitt liv. Men allt har en första gång i livet och det är då skrämmande. Samtidigt svar på en känsla som funnits hos mig ett tag 

Kommentera här: